Niestety nie znaleźliśmy żadnych odpowiedających wyników.
Best Brands to marki, które osiągają mocną pozycję rynkową i budują silną więź emocjonalną z konsumentem; które dzięki uważnej obserwacji rynku oraz innowacyjnemu podejściu – udowadniają, że nawet w trudnych czasach można odnosić sukces. To właśnie te marki otrzymają miano „Najlepszych” w organizowanym po raz drugi w Polsce rankingu Best Brands Poland.
Wyróżnienie i promowanie skutecznego zarządzania marką, jak również wymiana doświadczeń i inspirujące wystąpienia wyjątkowych osobowości są niewątpliwie ogromnym atutem prestiżowej gali, która na wzór innych krajów europejskich, również w Warszawie na stałe wpisze się w kalendarz najważniejszych wydarzeń branży marketingowej.
Wyróżniającą cechą nagrody jest to, że zwycięzcy nie są wybierani przez jury, lecz wyłącznie przez konsumentów – nagrodzeni kandydaci są bowiem wyłaniani w kompleksowym badaniu, przeprowadzonym przez niezależny instytut badań konsumenckich GfK Polonia na podstawie dwóch kluczowych wskaźników:
„Share of Wallet” - rzeczywistego sukcesu marki na rynku oraz
„Share of Soul” - jej atrakcyjności w oczach konsumentów.
Best Brands to aktualnie jedyny ranking, który mierzy siłę marki wyłącznie w oparciu o te dwa wskaźniki.
Organizatorem i gospodarzem uroczystej gali, podczas której po raz drugi rozstrzygnięto ranking, jest Group One – największa, niezależna grupa marketingowo - technologiczna w Polsce oraz partner merytoryczny GfK Polonia, jeden z globalnych liderów w dziedzinie analityki danych.
Laureatów Best Brands Poland 2023 wyłoniono w sześciu kategoriach: Best Brand Overall, Best Polish Brand, Best Omnichannel Brand, Best Sustainable Brand, Best Life Changing Technology Brand oraz Best Brand For Tough Times.
Kategorie rankingu odzwierciedlają aktualne trendy na rynku, jak i obszary zainteresowań konsumentów w danym kraju. Są unikalne dla każdej z edycji rankingu.
Laureatów Best Brands w Polsce wyłoniono w pięciu kategoriach: Best Brand: Overall, Polish Brand, Omnichannel Brand, Sustainability i Customer Centricity. Kategorie rankingu odzwierciedlają aktualne trendy na rynku, jak i obszary zainteresowań konsumentów w danym kraju. Są unikalne dla każdej z edycji rankingu.
Tytuł Best Brand Overall miały możliwość otrzymać te marki, których produkty lub usługi są rozpoznawane przez konsumentów, a dodatkowo cieszą się ich lojalnością. W tym gronie znalazły się marki z mocną pozycją rynkową, a jednocześnie potrafiące zbudować trwałą relację z konsumentami i zadbać o ich pozytywne doświadczenia.
Lista nominowanych:
Badanie objęło marki polskiego pochodzenia, które mają największe udziały rynkowe w swoich kategoriach produktowych. To marki dobrze znane konsumentom i cieszące się ich zaufaniem. Pozycja rynkowa, jaką zajmują, jest efektem wysokiej jakości oferowanych produktów i usług oraz dbałości o zadowolenie swoich klientów.
Lista nominowanych:
Kategoria wyróżniająca marki, które z powodzeniem dostosowały swoje usługi oraz komunikację do funkcjonowania w przestrzeni offline i online. Tym samym odpowiedziały na potrzeby i oczekiwania konsumentów, zadbały o relacje z nimi i dostarczają im pozytywnych doświadczeń związanych z marką. Są łatwo dostępne zarówno w tradycyjnych sklepach, jak i w internecie, a oba kanały działają spójnie i są względem siebie komplementarne.
Lista nominowanych:
SAMSUNG (Zwycięzca)
PHILIPS
ORAL B
APPLE
BIEDRONKA
MEDIA EXPERT
CASTORAMA
XIAOMI
ROSSMANN
LIDL
Badanie objęło m.in.: odpowiedzialność w zakresie dbania o środowisko naturalne, korzystanie z lokalnych surowców, prowadzenie działalności zgodnie z przepisami prawa, dbanie o kwestie społeczne – bezpieczeństwo, edukację, ochronę zdrowia, a także przejrzystą komunikację działań firmy.
Lista nominowanych:
LIDL BIO ORGANIC (Zwycięzca)
BOSCH
TOYOTA
SAMSUNG
INPOST
BIEDRONKA GO BIO
PYSZNE.PL
ALPRO
TARCZYŃSKI
PHILIPS
To zupełnie nowa kategoria, dostosowana do najnowszych realiów panujących na rynku polskim. Zdaniem konsumentów nominowane marki w tej kategorii powinny spełniać trzy podstawowe zasady: poprawiać komfort życia w trudnych czasach, pozwolić zaoszczędzić czas oraz ich używanie powinno sprawiać przyjemność.
Lista nominowanych:
INPOST (Zwycięzca)
BLIK
ALLEGRO
PYSZNE.PL
SAMSUNG
NETFLIX
GLOVO
JBL
DYSON
APPLE
Nominowane do tej nagrody zostały marki, które w trudnych czasach przedkładają dobro konsumentów ponad własny interes i wspierają ich w oszczędzaniu pieniędzy podczas zakupów. Jednocześnie oferują atrakcyjne promocje cenowe i pakiety, dzięki którym nabywcy w mniejszym stopniu odczuwają skutki inflacji i z większym spokojem myślą o przyszłości.
Lista nominowanych:
CASTORAMA (Zwycięzca)
ALLEGRO
BIEDRONKA
NIVEA
LUDWIK
PLUS
OLX
VINTED
PLAY
MILKA