Ranking Best Brands został zainicjowany w 2004 r. w Monachium przez Serviceplan Group w partnerstwie z GfK, w celu promowania najlepiej zarządzanych marek na rynku niemieckim oraz wyróżnienia tych, którzy stoją za ich sukcesem. Badanie, jak i towarzysząca mu Gala od lat z sukcesem funkcjonują również we Włoszech, Francji oraz w Belgii, stając się ważnym forum biznesowo-marketingowym.

 

W 2024 r. Best Brands Awards po raz trzeci zostaną przyznane w Polsce!

 

Organizatorem rankingu oraz prestiżowej Gali Finałowej wręczenia „Oskarów Marketingu”, jest Group One – największa niezależna grupa marketingowo-technologiczna w Polsce. Unikalne badanie, na podstawie którego wyłaniane są marki nominowane do nagrody, przeprowadza GfK - an NIQ company – jeden z globalnych liderów w dziedzinie analityki danych.

 

Na międzynarodowy sukces Best Brands ma ogromny wpływ również długotrwała, profesjonalna współpraca ze znamienitymi Partnerami. Polską edycję rankingu Best Brands 2024 wspiera po raz kolejny Serviceplan Group. 

Partnerami mediowymi są: Polsat, Interia, Forbes, Forbes Women, Puls Biznesu, Magazyn Media Marketing Polska, Magazyn Handel.