Niestety nie znaleźliśmy żadnych odpowiedających wyników.
Best Brands Awards to niezależna, międzynarodowa nagroda w obszarze marketingu, przyznawana na podstawie kompleksowego badania GfK - an NIQ company, jednego z globalnych liderów w dziedzinie analityki danych. Ranking, zainicjowany został ponad 20 lat temu w Monachium przez Serviceplan Group. Za sprawą polskiej grupy marketingowo-technologicznej ranking jest obecny w Polsce od 2022 roku. Wyłania najsilniejsze marki na polskim rynku oraz wyróżnia tych, którzy na co dzień stoją za tym sukcesem.
To, co od samego początku wyróżnia ranking Best Brands to jego unikalna metodologia, która decydujący wybór oddaje w ręce konsumentów. To oni, poprzez swój głos ponownie wskażą, które marki zasłużyły i otrzymają „Oscara Marketingu”, i to dwukrotnie. Swojego pierwszego wyboru konsumenci dokonują bowiem podczas zakupów poprzez portfel. “Share of Wallet” jest więc jednym z dwóch głównych wskaźników analizowanych przez niezależny instytut badań konsumenckich GfK. Wskaźnik ten określa faktyczny sukces rynkowy, jaki odniosły marki na rynku polskim. Drugim wskaźnikiem ocenianym głosem konsumentów jest „Share of Soul”, który opisuje, jakie firmy zyskały serca klientów, a także uznanie i zaufanie w ich oczach.
Best Brands to aktualnie jedyny ranking, który mierzy siłę marki wyłącznie w oparciu o te dwa wskaźniki.
Laureaci Best Brands w Polsce wyłaniani są kilku kategoriach.
Kategorie rankingu odzwierciedlają aktualne trendy na rynku, jak i obszary zainteresowań konsumentów w danym kraju.
Best Brands to marki, które osiągają mocną pozycję rynkową i budują silną więź emocjonalną z konsumentem, które dzięki uważnej obserwacji rynku oraz innowacyjnemu podejściu – udowadniają, że nawet w trudnych czasach można odnosić sukces.
Wyróżnienie i promowanie skutecznego zarządzania marką, jak również wymiana doświadczeń i inspirujące wystąpienia wyjątkowych osobowości są niewątpliwie ogromnym atutem prestiżowej gali, która na wzór innych krajów europejskich, również w Warszawie na stałe wpisuje się w kalendarz najważniejszych wydarzeń branży marketingowej.
Organizatorem i gospodarzem uroczystej gali, podczas której nastąpi rozstrzygnięcie rankingu jest Group One – największa, niezależna grupa komunikacyjna w Polsce oraz partner merytoryczny GfK - an NIQ company, jeden z globalnych liderów w dziedzinie analityki danych.
Tytuł, najlepszej marki ogółem otrzymują te, których produkty lub usługi cieszą się lojalnością oraz rozpoznawalnością wśród nabywców. W tej kategorii nagradzane są marki z mocną pozycją rynkową, potrafiące jednocześnie budować trwałą relację z konsumentami i dbające o ich pozytywne doświadczenia.
Tytuł przyznawany markom polskiego pochodzenia o solidnych udziałach rynkowych w swoich kategoriach produktowych i jednocześnie dobrze znane konsumentom i cieszące się ich zaufaniem. Pozycja rynkowa, jaką zajmują, jest efektem skutecznej dbałości o zadowolenie swoich klientów.
Przyznawany markom, które wykazują się odpowiedzialnością w zakresie dbania
o środowisko oraz kwestie społeczne. Zrównoważony brand to taki, który podejmuje różnorodne działania na rzecz ochrony środowiska, dążąc do ograniczenia swojego negatywnego wpływu, jednocześnie zachowując transparentność we wpływie, jaki wywiera na środowisko. Ponadto, kwestie społeczne nie są mu obce, chętnie wspiera różnorodne akcje społeczne, edukuje społeczeństwo, stara się przełamywać stereotypy czy podejmuje trudne tematy. Kluczem pozostaje jednak sposób, w jaki te działania są postrzegane (czy w ogóle zauważane) przez konsumentów.
Marki dostarczające innowacyjne rozwiązania, które zmieniają życie konsumentów
i wdrażają technologiczne udogodnienia, dzięki którym żyjemy wygodniej i przyjemniej. Konsumenci cenią je przede wszystkim za oszczędność czasu, a także pozytywny wpływ na ich samopoczucie i jakość życia.
Nagroda przyznawana jest dla marek, które nie tylko odnoszą sukces na rynku, ale również inspirują i odpowiadają na potrzeby swoich klientów. Umożliwiają wyrażenie siebie, poprawiają samopoczucie i dostarczają poczucia luksusu czy pozwalają się rozpieścić. Zwycięska marka nie tylko kreuje trendy, ale także oferuje produkty, które zapewniają wyjątkowe doznania i stają się nieodłącznym elementem codziennej pielęgnacji.
Tytuł Best Momentum Brand trafi do marki, które potrafią rosnąć mimo kryzysu i jednocześnie błyszczą na tle konkurencji, co potwierdzają zarówno wyniki sprzedażowe, jak i opinie konsumentów. Uhonorowane zostanę te marki, które wyróżniają się innowacyjnością, kreatywnością czy umiejętnością budowania trwałych relacji z konsumentami.