2022

Nagrody
Kategorie

Nagroda

 

Best Brands to marki, które osiągają mocną pozycję rynkową i budują silną więź emocjonalną z konsumentem; które dzięki uważnej obserwacji rynku oraz innowacyjnemu podejściu – udowadniają, że nawet w trudnych czasach można odnosić sukces. To właśnie te marki otrzymają miano „Najlepszych” w organizowanym po raz pierwszy w Polsce rankingu Best Brands Awards.

Wyróżnienie i promowanie skutecznego zarządzania marką, jak również wymiana doświadczeń i inspirujące wystąpienia wyjątkowych osobowości są niewątpliwie ogromnym atutem prestiżowej gali, która na wzór innych krajów europejskich, również w Warszawie na stałe wpisze się w kalendarz najważniejszych wydarzeń branży marketingowej.

Wyróżniającą cechą nagrody jest to, że zwycięzcy nie są wybierani przez jury, lecz wyłącznie przez konsumentów – nagrodzeni kandydaci są bowiem wyłaniani w kompleksowym badaniu, przeprowadzonym przez niezależny instytut badań konsumenckich GfK Polonia na podstawie dwóch kluczowych wskaźników: 

  • „Share of Wallet” - rzeczywistego sukcesu marki na rynku oraz
  • „Share of Soul” - jej atrakcyjności w oczach konsumentów.
     

Best Brands to aktualnie jedyny ranking, który mierzy siłę marki wyłącznie w oparciu o te dwa wskaźniki.

Organizatorem i gospodarzem uroczystej gali, podczas której nastąpi rozstrzygnięcie rankingu jest Group One – największa, niezależna grupa komunikacyjna w Polsce oraz partner merytoryczny GfK Polonia, jeden z globalnych liderów w dziedzinie analityki danych.

 

Laureatów Best Brands w Polsce wyłoniono w pięciu kategoriach: Best Brand: Overall, Polish Brand, Omnichannel Brand, Sustainability i Customer Centricity. Kategorie rankingu odzwierciedlają aktualne trendy na rynku, jak i obszary zainteresowań konsumentów w danym kraju. Są unikalne dla każdej z edycji rankingu.

KATEGORIE

Więcej informacji o TOP 20 rankingu Best Brands 2022

Dowiedz się więcej