Niestety nie znaleźliśmy żadnych odpowiedających wyników.
Best Brands to marki, które osiągają mocną pozycję rynkową i budują silną więź emocjonalną z konsumentem; które dzięki uważnej obserwacji rynku oraz innowacyjnemu podejściu – udowadniają, że nawet w trudnych czasach można odnosić sukces. To właśnie te marki otrzymają miano „Najlepszych” w organizowanym po raz pierwszy w Polsce rankingu Best Brands Awards.
Wyróżniającą cechą nagrody jest to, że zwycięzcy nie są wybierani przez jury, lecz wyłącznie przez konsumentów – nagrodzeni kandydaci są bowiem wyłaniani w kompleksowym badaniu, przeprowadzonym przez niezależny instytut badań konsumenckich GfK na podstawie dwóch kluczowych wskaźników:
Best Brands to aktualnie jedyny ranking, który mierzy siłę marki wyłącznie w oparciu o te dwa wskaźniki.
Organizatorem i gospodarzem uroczystej gali, podczas której nastąpi rozstrzygnięcie rankingu jest Group One – największa, niezależna grupa komunikacyjna w Polsce oraz partner merytoryczny GfK, jeden z globalnych liderów w dziedzinie analityki danych.
Tytuł Best Brand Overall mają możliwość otrzymać te marki, których produkty lub usługi są rozpoznawane przez konsumentów, a dodatkowo cieszą się ich lojalnością. W tym gronie znalazły się marki z mocną pozycją rynkową, a jednocześnie potrafiące zbudować trwałą relację z konsumentami i zadbać o ich pozytywne doświadczenia.
Badanie objęło marki polskiego pochodzenia, które mają największe udziały rynkowe w swoich kategoriach produktowych. To marki dobrze znane konsumentom i cieszące się ich zaufaniem. Pozycja rynkowa, jaką zajmują, jest efektem wysokiej jakości oferowanych produktów i usług oraz dbałości o zadowolenie swoich klientów
Kategoria wyróżniająca marki, które z powodzeniem dostosowały swoje usługi oraz komunikację do funkcjonowania w przestrzeni offline i online. Tym samym odpowiedziały na potrzeby i oczekiwania konsumentów, zadbały o relacje z nimi i dostarczają im pozytywnych doświadczeń związanych z marką. Są łatwo dostępne zarówno w tradycyjnych sklepach, jak i w internecie, a oba kanały działają spójnie i są względem siebie komplementarne
To kategoria, w której skoncentrowano się na badaniu i analizie postrzegania marki przez konsumentów. Uwzględniono m.in. znajomość potrzeb konsumenta, doświadczenie i relacje z marką, sposób komunikacji z konsumentami oraz stopień zaufania do marki i reprezentowanych przez nią wartości.
Badanie objęło m.in.: odpowiedzialność w zakresie dbania o środowisko naturalne, korzystanie z lokalnych surowców, prowadzenie działalności zgodnie z przepisami prawa, dbanie o kwestie społeczne – bezpieczeństwo, edukację, ochronę zdrowia, a także przejrzystą komunikację działań firmy.