Play
Pause
Sound off
Sound on

Badanie

 

Best Brands to jedyna nagroda marketingowa, która mierzy siłę marki na podstawie reprezentatywnego badania empirycznego przeprowadzonego przez GfK, w oparciu o dwa kryteria: jej rzeczywisty sukces komercyjny na rynku ("Share of Market") oraz jej atrakcyjność ("Share of Soul") postrzeganą przez konsumentów, którzy ostatecznie decydują o przyszłym sukcesie marki. W odróżnieniu od innych podobnych konkursów, o nominacjach i zwycięzcach nie decyduje subiektywna opinia panelu jury, ale sami konsumenci.

 

Tegoroczne badanie w Polsce obejmuje aż 40 kategorii produktowych, w którym przebadanych zostanie około 400 marek, a swój głos odda 8 tys. respondentów.

 

Na tej podstawie wyłonieni zostaną laureaci, czyli najsilniejsze marki na polskim rynku, w 6 kategoriach, które związane są ściśle z aktualną sytuacją panującą na rynku pod względem gospodarczym i geopolitycznym, obecnych trendów, czy też nastrojów konsumenckich.

 

Dowiedz się więcej o tym, jak nominowane marki osiągnęły swoją pozycję w rankingu 2023

Sprawdź
 

Masz pytania dotyczące badań?

Prosimy o bezpośredni kontakt:

Barbara Lewicka
Senior Director Marketing & Consumer Intelligence

Mail: barbara.lewicka@gfk.com