Play
Pause
Sound off
Sound on

Badanie

 

Best Brands to jedyna nagroda marketingowa, która mierzy siłę marki na podstawie reprezentatywnego badania empirycznego przeprowadzonego przez GfK, w oparciu o dwa kryteria: jej rzeczywisty sukces komercyjny na rynku ("Share of Market") oraz jej atrakcyjność ("Share of Soul") postrzeganą przez konsumentów, którzy ostatecznie decydują o przyszłym sukcesie marki. W odróżnieniu od innych podobnych konkursów, o nominacjach i zwycięzcach nie decyduje subiektywna opinia panelu jury, ale sami konsumenci.

 

Struktura nagród rankingu Best Brands Awards odzwierciedla aktualne trendy konsumenckie marketingowe, dlatego co roku są inne. W pierwszej polskiej edycji Best Brands Awards „Oscary Marketingu” przyznano w 5 obszarach. Best Omnichannel Brand, Best Polish Brand, Best Customer Centricity Brand, Best Sustainability Brand oraz Best Omnichannel Brand. 

Aby dowiedzieć się więcej o tym, jak nominowane marki osiągnęły swoją pozycję w rankingu

Kliknij tutaj
 

Masz pytania dotyczące badań?

Prosimy o bezpośredni kontakt:

Ewa Kantecka
Senior Project Manager | Marketing&Consumer Intelligence

Mail: ewa.kantecka@gfk.com

Tel.: +48 668 898 058