Gala Best Brands Poland już 6. czerwca w Warszawie

W tym roku już po raz trzeci dzięki Group One i GfK - an NIQ company poznamy marki, które były obecne w sercach i umysłach konsumentów w 2023 roku. Kto odbierze “Oscary Marketingu”, czyli statuetki Best Brands Awards 2024? Tego dowiemy się już 6 czerwca 2024 na uroczystej gali.

Badanie Best Brands łączy twarde dane rynkowe z preferencjami konsumentów, na podstawie których powstaje wyjątkowy ranking Best Brands. To szczególne wydarzenie biznesowe, które nie tylko wyróżnia marki, ale także podkreśla ich mocną pozycję rynkową i więź emocjonalną z konsumentem. 

Tegoroczne badanie w Polsce objęło aż 40 kategorii produktowych, w którym przebadanych zostało około 400 marek, a swój głos oddało  8 tys. respondentów.

Na tej podstawie wyłonieni zostaną laureaci, czyli najsilniejsze marki na polskim rynku, w 6 kategoriach, które związane są ściśle z  globalnymi trendami oraz nastrojami konsumenckimi. Wśród ogłoszonych na 3. edycję kategorii znalazły się cztery nagrody znane z poprzednich edycji: Best Brand Overall, Best Polish Brand, Best Sustainability Brand i Best Life Changing Technology Brand, a także dwie nowe: Beauty & Self-care Brand oraz Best Momentum Brand.

Play
Pause
Sound off
Sound on