O nas

 

Salesforce

Salesforce to światowy lider w dziedzinie zarządzania relacjami z klientami. Platforma CRM Salesforce, obecna w ponad 150 000 organizacji na całym świecie, umożliwia firmom – niezależnie od branży i skali działalności – bycie blisko klientów i bieżące dostosowywanie działań do ich zachowań. Rozwiązania w ramach Salesforce wspierają synergię zespołów marketingu, sprzedaży (online i offline), obsługi klienta oraz IT, dostarczając pełny, 360 stopniowy wgląd w potrzeby klientów i możliwość reagowania na nie. Korzystanie z Salesforce daje dostęp do potężnych technologii - chmury obliczeniowej, rozwiązań z zakresu marketing automation czy block chain, rozwiązań oferujących wsparcie firm za pomocą sztucznej inteligencji, zaawansowanych rozwiązań wspierających proces sprzedaży oraz Internetu rzeczy. Wszystko to ma jeden cel – wzrost poziomu satysfakcji klienta.

Salesforce zajmuje 190 pozycję w rankingu Fortune 500, a od trzech lat znajduje się na podium rankingu „Great Place to Work”. Siedziba założonej w 1999 roku firmy znajduje się w San Francisco. Organizacja zatrudnia około 49 tysięcy pracowników na całym świecie, a od 2004 roku jest notowana na nowojorskiej giełdzie papierów wartościowych. W 2021 roku po raz 12 z rzędu została liderem w raporcie Gartner® in the CRM Customer Engagement Center Magic Quadrant™.

Strony internetowe & Social Media: 

salesforce.com

Facebook
LinkedIn
YouTube
Twitter

MANAGEMENT

Hrvoje Supic

Regional Vice President, Central and Eastern Europe

Salesforce

KONTAKT

Weronika Naklicka

Enterprise Business Consultant

+353 83 0056482